Nu har jag pratat med bigcheeif.

Just det, har varit upp och pratat med chefen idag, blev en ganska kortis - men han skulle höra av sig i slutet av veckan.. Man kan ju bara hoppas järnet att han ringer upp och säger typ "Ja, när fan tänkter du börja då" :D Men man ska inte hoppas för mycket, det var många som sökt tydligen, sa han iaf. Och kanske nån med utbildning, men ingen charmutbildning som jag har, men det vet han ju inte än :P Men jag ser så här, när han ringer.. Vad han än säger, så ska jag tänka typ "Justja, jag sökte det jobbet ja.. hur gick det tro". Så man inte dödar sig själv av tanken att man kanske kan dra in lite glitter och kunna dra till Thailove etc (:
Men nog om det, ska inte säga så mycket så det visar sig hur fan det går!

Igår lirade jag och Jessica bingolotto :D Japp, sant! Satt där på premiärvändan med pennan i högsta hugg och bara ringade in Bertil 12, Niklas 31, Olof 73 osv osv osv.. Men vann jag nåt då? Nej, såklart inte :( Men var sjukt nära på att vinna både jag och Jess! Jag var nära på 50K, och hon på 25K.. Kunde ju ha fått nåt av det iaf tycker jag.. Så var det bara några ynka nummer ifrån, men det är väl så det är. Så man köper en lott nästa vecka :P Men det ska jag göra iaf ;> Ska se till att vinna nåt kul nu, det är dax!

Idag har man väl förutom varit upp och sökt jobb, varit ut och kikat lite på korPfotboll. Rätt okej matcher, vi har match imorgon, fattar inte - är sjukt otaggad.. Hoppas det släpper tills imårrn iaf! Jag är så sugen på att spela innebandy nu, och ännu mer sugen på att lira med Skönvik i Säter. Men det blir nog korp ändå, det är alltid så jävla kul! :D För mestadels oseriöst men ändå seriöst på nåt sätt :) Det är kul som fan, och att alla kan vara med lixom, då är det ännu jävla roligare! Men imorgon kör vi järnet. Är oxå sugen på att lira sällskapsspel nåndag, skulle rocka.. Får se till att göra det. +3002 saker till typ.. Är sugen på så jävla mycket hela tiden :P Men mest sugen är jag på Jessica ;) Det är jag alltid <3 Min stjärna :)

Det har varit toppväder idag ju, synd att man stack och målade och slipade nån dörr åt min morbror och inte stack till Dammsjön eller nåt.. Men någon sa att det skulle vara sol typ hela veckan här, så får hoppas på att den har jävligt rätt :P Vill ha en massa sol nu.. Fattar inte att sommaren snart är slut, i mig har den knappt börjat. Så mycket man INTE har gjort den här sommaren, och så mycket man har gjort med.. Men ändå, det kan fan ta och vara sommar och sol hela året tycker jag. Trivs bäst då faktiskt :) Det kan väl iaf vara sol och värme in i hela september iaf. Det önskar jag mig, tack på förhand!

Men hur ska man avsluta det här då.. Jo, klockan är så in i helvete mycket och den sockersöta tjejen sitter (eller ligger och sover) i soffan :P Undrar om man ska hoppa i soffan och skrika som en dåre... hmmm.. Tror jag skiter i det, hon ser lite vass ut, men ACK så söt :) <3 Love that girl more than anything :)
Nej, jag drar mig nog till sängen och drömmer mig bort ett tag nu tror jag.
Simma lugnt alla readers, vet att det bara är en än så länge - men ska annonsera på facebook snart att jag lirar blogg :P haha, ja fyfan ja ;P

gonattskratt /berggren

Kommentarer
Postat av: Jessiluring ;)

Du är världens sötaste kille bara så du vet (:

Älskar dig mer än livet <3 Och tänk att det livet är VÅRAT liv, då kan du ju tänka dig hur mycket du är värd i mina ögon! Du är ALLT baby <3

2010-08-17 @ 19:05:34
URL: http://hedemorasfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0