Lördag och skitigast lägenhet i länet.

Japp, som jag sa, SKITIGASTE lägenhet i världen.. tror aldrig den kommer bli ren igen, i går städade vi halvvägsklart i hemmet, idag, ser det fan värre ut än innan vi började städa i den. Så vad väntar imorgon, jo - kanske jobba en sväng - hem och städa järnet - korPfotboll. Och säkert nåt mer trevligt inslag..

Idag då, vad hände.. Jopp, började med att kliva upp kl. 13.30, lagom tid, nej.. men att vakna brevid henne, så kan det ju bli så, och det är så värt det ;) Hem till farsan på ett mantomantalk, som ledde till en liten idé - som kan utvecklas. Det visar sig!
John och Nina kikade förbi nån timme oxå och kikade ut en kattunge som dom ville ha.. trevligt prat om allt och ingenting. Och så har man ju käkat tzatsiki idag, så det är inte så konstigt att man mår lite över det vanliga bra ;D Det är nämligen den godaste jävla såsen som finns, och såklart uppfunnen av grekerna, människorna med hjärna! Tack för det grekland! Hoppas vi ses snart :D

Drog en vända till falun och hämtade upp en hårddisk så jag äntligen kunde fixa MIN dator, men såklart var den hårddisken för gammal så jag fick sätta mig ner med gammeldatorn ist.. när fan ska jag få den där datorn fixad, dax att göra det snart så man kan kanske lira nån hedelig gammal csvända ;D haha, alså- man tröttnar aldrig hur gammal man än blir :P Nostalgikänslor på toppnivå!

Jaha, vad gör man nu då, sitter och skriver och lyssnar till en gammal rootvältaklassiker.. väntar på att min ängel ska dyka upp. Shit, rootvälta får en att tänka på den STORA daldansen, fan va jag saknar den. Enda riktigt bra med den här skitstaden man bor i, det tar dom bort.. förstår inte hur dom tänker, menmen.. För typ 4-5 år sedan, daldansen då var ju förfan daldansen magisk, undrar hur den skulle vara idag :D Dom får fan dra hit den till nästa år. Okej, nudå.. Jag hör ett jävla gnäll från kattungarna, så sjukt jävla söta :P Sölve mår inte sådär superbra, men han kommer att klara sig, det vet jag :) Han är en fighter!

Sitter och hoppas på att få ett jobb jag sökt, det skulle vara så jävla soft..! Nu har allt som gäller ekonomi fackat sig ett bra tag här, så det skulle ju sitta som en yxa i en halvrutten staketstolpe om jag fick det där jobbet, och dels så ligger det i hedemora - sjukt jävla najs att få ett jobb här, slippa gå upp 03.00 typ för att ÅKA till nå skitjobb.. usch, håller tummarna och tårna för att få det där jobbet. Skulle stadga Thailandskassan som bara den med!
Nejmen imårrn ska det fan bli riktigt jävla städat här.. orkar inte ha det så här längre. Man vill bara härifrån så fort man kliver innanför entrén. Så imårrn, då jävlar säger jag - då ska det städas så det ryker om lägenheten!
Japp det var allt för idag osv..
OVER and out/berggren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0