Tillbaka till verkligeheten, eller till den vanliga vardagen..

Jag och Jessica tog ett JÄTTEkliv och levde vildmarksliv i förrgår igår och inte idag.
Shit, bara lämna allt för ett tag.. Ingen mottagning på mobilen, inget störande PIP PIP, eller ringring på 2 hela dygn. Men missade fotbollsmatchen mot Skogsstjärnan, så det var lite surt. Men man har ju mött dom säkert 5-6 gånger förut så jag kände att jag kunde missa det. Det hela började väl med att sätta sig i bilen och åka långt upp norrut. Själv tycker jag mest om att åka söderut, till värmen - men det var hur mysigt som helst att vrida om momentet och dra uppåt! Det blev såklart spontant med, och då är det som bäst tycker jag, och då glömmer man ju med saker jämt, men det är det värt! Förutom att Jessica glömde ketchupen, lixom - det är ju fan viktigare än bilen om man drar ut utan el och spis och McD :) Menmen, det fixade sig ändå, fick käka korv utan nånting på. I vildmarken smakar allt nästan bra, förutom gädda. Justdet, jag testade käka gädda, och jag lovar - håller med mig själv fortfarande att gädda smakar värre än mossa. Men bäcköring som vi drog upp med, det var gött som gatan! Smakade typ som kött, men man lär komma ihåg att dra på mycket salt och peppar :) Skulle sitta med lite grillkrydda med, men som sagt - man var i vildmarken, då finns det bara salt och peppar eller nåt ;) Vi tänkte sova i sånt här vindskydd, men vafan - vi sov i bilen, det gick lika bra det, förutom att man sov 30 min första natten, men andra sov man som en rootvälta. Skönt var det, men såklart skönt att komma hem och höra det pipiga mobilerna och de pipande kattungarna etc.
Just det, kattungar har man fått med. 4 st - Sölve, Mats, Jens och Mira. Tvekar inte en sekund på att köparna byter namn på dem ;> För vi har enats om att inte spara någon, fast det rycker i katthuvudet. Fattar inte, alla jävla kattungar är ju så sjukt söta och korkade. Men nu har vi sammanlagt 6 katter (med kattungarna). Börjar likna pensionat här upp i lägenheten! Men det lider jag inte av, alltid kul att titta på dom små när dom lär sig mer och mer, man tror nästan att dom lär sig mindre och mindre för dom är så jävla klantiga :P Och värre blir det! jaja, nog om kattungar, vi har 2 stycken tingade hoppas vi. Men det är inte svårt att bli av med dem, med tanke på att dom är långhåriga.






Vad gör man nu då, jo - man har skaffat sig en blogg :D haha, aja.. får se vad det här blir - lovar att jag kommer kunna skriva en bibel om varje dag. Men får se om jag orkar sitta vid datorn i augusti - men det här sommarvädret verkar ju ha dragit till Grekland eller nåt, så dit vill man ju. Grekland är ju så sjuuuuukt jävla bäst - maten, stränderna, folket och stämningen <3 Det är guld värt. Önskade att inte hunden hade brutit det där jävla benet, då hade man kunnat göra en trip neråt världen och leva livet. Så ser jag på det, älskar att resa, det bästa som finns. Så nu vill jag iväg igen, var ju 3 månader sen jag var ut nu! För länge... Ska se till att köpa den där miljonlotten, sen jävlar ;) Då blire 'eeeeeeeejdå sverige. Men ett löfte är Thailand nu i höst/vinter och se till att vara borta ett bra tag! Det behövs :) Men nu tänker jag avrunda här, för nu ska jag duscha - sprungit på berget så det kan vara najs med lite vatten över kroppen ;) Så tjipp tjopp sockertopp - läs om mig och mitt bultande liv nu! Få se om Jessica vill med in och duscha, det kan hon behöva med, klä av sig alltså ;) Eller nåt. Plums/berggren!


Kommentarer
Postat av: jessica

Hihi, sötis :) Ketchup kan man faktist klara sig utan ;)

Och självklart följer jag med dig in i duschen! Skulle inte tveka för en sekund <3 Myyyys :)

2010-08-13 @ 22:42:44
URL: http://hedemorasfinest.blogg.se/
Postat av: jessica

Och Grekland blev det ändå Älskling <3

2010-09-27 @ 16:23:45
URL: http://hedemorasfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0